بانو به خودت برس ...

بانو به خودت برس ...

باشگاه هواداران ژیلا صادقی تنها ستاره مجری تلویزیون ایران
بانو به خودت برس ...

بانو به خودت برس ...

باشگاه هواداران ژیلا صادقی تنها ستاره مجری تلویزیون ایران

منتقد اجرای کلیشه ای هستم (روزنامه جام جم 16 خرداد 1390 )

صادقی یکی از مجریان جوانی است که از دنیای بازیگری به عرصه اجرا قدم گذاشت، چون جذابیت‌های بازیگری با روحیه‌اش سازگار نبود و نتوانست او را پایبند خود کند.

او یکی از مجریان جوان و خلاقی است که در این عرصه توانسته قدرت کارش را به نمایش بگذارد، اگرچه تشابه اسمی او با ژاله صادقیان هم باعث شد او زودتر شناخته شود. آخرین برنامه‌ای که با اجرای ژیلا صادقی پخش شد برنامه خانه فیروزه‌ای از شبکه سه سیماست.

چه چیزی باعث شد شما به خاطر اجرا، کار بازیگری را رها کنید و در جوانی شجاعت اجرا در کنار پیشکسوتان را داشته باشید؟

البته برای اجرا باید سن و سال را کنار گذاشت، چون این کار جایگاه و قداست ویژه‌ای دارد. مجری برخلاف بازیگر بی‌واسطه با خانواده‌ها همراه می‌شود تا هر روز حرف تازه‌ای برای آنها داشته باشد. این کار تخصصی، هر مجری را وامی‌دارد با دست پر مقابل دوربین ظاهر شود. با این کار مخاطب هم هیچگاه آن نکته‌ها را هرچند کوچک فراموش نمی‌کند، گرچه ممکن است بازی یک بازیگر خیلی زود از ذهن تماشاگر دور شود.

به نظر شما چرا بعضی از پیشکسوتان عرصه اجرا، کار جوان‌ها را نمی‌پسندند؟

من در یک برنامه تلویزیونی هم گفتم که پیشکسوتان باید راه را برای جوان‌ها باز کنند جوان‌های خلاقی هستند که با ضابطه و تخصص وارد می‌شوند و انتظار می‌رود پیشکسوتان به آنها کمک کنند، تا این کار در آینده همچنان قدرتمند ادامه پیدا کند، البته آنها در مواقعی حق دارند، چون وقتی می‌بینند خودشان در گذشته با شرایط بسیار سختی وارد کار شدند و امروز این سختگیری نیست و حتی برخی براساس رابطه وارد این کار می‌شوند، مجریان جدید را خیلی قبول ندارند.

خیلی از مجریان رابطه‌ای زود از صحنه کنار می‌کشند، پس در این راه نگرانی وجود ندارد، چون نبود تخصص و مهارت خود به خود کارش را می‌کند. البته اگر این‌طور باشد، اثرات منفی این نوع آمد و شد تا سالیان سال می‌ماند، به همین دلیل، آدم‌های گذری آفتی هستند که اثرات خود را بر ریشه این کار به جا می‌‌گذارند.

ادامه گفتگو را در وب سایت شخصی ایشان به آدرس :

http://zhilasadeghi.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=202&Itemid=1

مطالعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد