بانو به خودت برس ...

بانو به خودت برس ...

باشگاه هواداران ژیلا صادقی تنها ستاره مجری تلویزیون ایران
بانو به خودت برس ...

بانو به خودت برس ...

باشگاه هواداران ژیلا صادقی تنها ستاره مجری تلویزیون ایران

بازگشت الهی به وقت الهی

 

باید چشم دل را بگشاییم!!!

تصادفی به این حقیقت عظیم دست نیافتیم که بهار با هر تکرارش از یکنواختی اش کاسته می شود .

عالمی بی نظیر که از آسمانش طلا می بارد ، چیزی شبیه داد و ستد عاطفی .

عجب موجود عجیبی ست این انسان !

عجب هوشیار است این طبیعت !

نه او دست از سر انسان بر می دارد ، نه انسان .

یکی نیست یگوید:

 دست بردارید ؛

پی کارتان بروید.

ولی صدایی مرا به خود می آورد که همه اینها جزئی از طرح الهی زندگی مان است .

به زبان طبیعت آشنایم ،

 مدام در گوشم زمزمه می کند ؛

به سراغ افراد برو ؛

محبت خود را به آنها نشان بده ؛

و به یکباره بر روی بزرگترین تابلوی دلم می نویسم :

اتحاد عشق و فرزانگی ،

آری این یعنی راز زندگی .

ای زمین مترس ، وجد و شادی بنما ، خدا عظمتش را به تو ارزانی داشته .

و ای انسان :

حال زمانش فرا رسیده .

از خدا می خواهم چنان باران رحمت و نعمت و سعادتی برای این لحظات بباراند که همه خالی بودن گذشته را پر کند .

می خواهم در لحظه بازگشت بهار فیض و برکت بطلبم .  

ادامه پیام را در وبسایت رسمی ایشان به آدرس زیر بخوانید :  
نظرات 1 + ارسال نظر
سهیلا حاجیوند دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:03

سلام خسته نباشید
من خیلی وقته فیلم " به خاطر سوگند "رو دیدم هر کاری کردم دانلود بشه یا بخرمش یا هر کار دیگه ای ، اما نتونستم
خیلی لازمش دارم
میشه راهنماییم کنید.
مرسی
دوستون دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد