بانو به خودت برس ...

بانو به خودت برس ...

باشگاه هواداران ژیلا صادقی تنها ستاره مجری تلویزیون ایران
بانو به خودت برس ...

بانو به خودت برس ...

باشگاه هواداران ژیلا صادقی تنها ستاره مجری تلویزیون ایران

در حوزه غیر خانواده، اجرا نمی‌کنم (بانی فیلم 10 اردیبهشت 1391)

ژیلا صادقی طرح ساماندهی مجریان را اتفاقی میمون قلمداد می‌کند. او می‌گوید: این اتفاق بعد از دو مرحله نشست مجریان با آقای دارابی به طور رسمی اعلام شده است. هر یک از شبکه‌های سیما یک مسؤول در این باره دارد و رتبه‌بندی مجریان به اطلاع این مسؤولان رسیده است. بزودی قرار است این رتبه‌بندی‌ها به اطلاع خود مجریان نیز رسیده شود. در جلسه مجریان با معاون سیما انتقادها و پیشنهادهای زیادی مطرح شد که در طرح ساماندهی لحاظ شده است.

وی ادامه می‌دهد: این طرح به طور قطع به بالا رفتن کیفیت اجرا در رسانه ملی کمک شایانی خواهد کرد و بعد از این در فواصل برنامه‌ها نشست‌هایی برگزار خواهد شد و نتایج کار مطالعه می‌شود. همچنین ارائه مقاله و مطالعه در حوزه‌های تخصصی هر مجری از دیگر مسائلی بود که آقای دارابی به آن اشاره داشت. او در بخش دیگری از صحبت‌هایش اضافه می‌کند: من حدود 10 سال است که در ژانر خانواده و برنامه‌های مرتبط با این حوزه به اجرا می‌پردازم و ترجیح می‌دهم به پیشنهادهای اجرا در دیگر حوزه‌ها، جواب رد بدهم. این مسئله هم جزو آن دسته از مسائلی است که در طرح ساماندهی مجریان گنجانده شده است.
این مجری در خصوص طرح زمزمه‌هایی پیرامون تفکیک مجریان زن و مرد هم می‌گوید: در گذشته نیز این صحبت‌ها وجود داشته و موج جدید آن از هفته گذشته آغاز شده است. شاید هماهنگ نبودن مجریان زن و مرد در یک برنامه و گاف‌های آنان دلیل اتخاذ این تصمیم بوده باشد. وی در پایان می‌گوید: بهتر است نشست با مسؤولان تلویزیون در پایان هر فصل صورت گیرد، زیرا در هر فصل حداقل شاهد یک اتفاق جدید هستیم. همچنین شأن اجرا بسیار بالاست و مجری نباید به منزلت کار خود لطمه وارد کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد